PROFESJONALNIAUTORZY

Nasz zespół tworzą autorzy z wykształceniem wyższym z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu dokumentów specjalistycznych.

DOTRZYMYWANIE TERMINÓW

Dokumenty oddajemy zawsze w uzgodnionych terminach, przy czym oferujemy możliwość ekspresowego przygotowania dokumentów.

100% ORYGINALNOŚĆ

Wszystkie dokumenty są przygotowywane jako oryginał na podstawie wymagań klienta – żadnych plagiatów.

OFERTA CENOWA DO 24 GODZ.

Do 24 godz. przydzielimy autora, ktory oceni indywidualne wymagania klienta i wyślemy ofertę cenową.

Często zadawane pytania

  • Zespół naszych autorów tworzą tylko wysoko wykwalifikowani specjaliści z wykształceniem wyższym minimum drugiego stopnia, którzy przeszli wymagający proces selekcji. W odróżnieniu od innych reklamowanych portali, gdzie dostaniesz ofertę przygotowania dokumentacji od różnych autorów, spośród których sam musisz wybrać, my odpowiadamy za przydzielenie odpowiedniego autora, który ma odpowiednie kwalifikacje do przygotowania Twojego zamówienia. Wszyscy autorzy są umownie zobowiązani przygotować zawsze oryginalne dzieło dokładnie według indywidualnych wymogów klienta i ręczą za to, że ich dzieła nie są plagiatami. Przed wysłaniem każdej części dokumentacji klientowi praca jest oceniana przez naszego wewnętrznego mentora, dzięki czemu gwarantujemy dwustopniową kontrolę jakości dokumentów.

    W odróżnieniu od licznej konkurencji (zwłaszcza osób fizycznych), nasza firma działa legalnie i respektuje prawa ochrony konsumenta jak też i inne Twoje prawa wymienione w dokumencie: Ogólne warunki handlowe

  • Naszym klientom gwarantujemy całkowitą anonimowość, dlatego podczas tworzenia zamówienia nie ma potrzeby podawać danych osobowych takich jak: imię, nazwisko czy adres zamawiającego. Cała komunikacja z portalem, jak i z autorem dzieła, przebiega w całkowitej dyskrecji, przy czym jedyne dane, jakie znamy to Twój e-mail. W przypadku, gdy podasz nam jakiekolwiek poufne dane, nie będziemy ich archiwizować w naszym wewnętrznym systemie ani w żaden sposób rozpowszechniać czy wykorzystywać.

  • Wszyscy autorzy są umownie zobowiązani przygotować zawsze oryginalne dzieło dokładnie według indywidualnych wskazówek klienta i odpowiadają za to, że ich dzieła nie są plagiatami. Oprócz tego, klient podczas całego okresu trwania współpracy ma możliwość komentowania dokumentów, dopełniania czy zmieniania według swoich pomysłów, co ogranicza możliwości powielania. Klient ma też możliwość dowolny tekst z pracy wpisać do wyszukiwarki i sprawdzić w ten sposób, czy prezentowane pomysły nie były już publikowane przez innego autora.

    Na oryginalność dzieła oferujemy gwarancję zwrotu pieniędzy, która jednak na szczęście nie musiała być do tej pory stosowana.

  • Podstawą współpracy jest wysłanie niezobowiązującego zamówienia, które powinno zawierać, jak najdokładniejsze wymagania dotyczące zawartości dokumentów. Jeżeli masz do dyspozycji jakieś wytyczne czy źródła, które muszą zostać użyte w dokumentach, wyślij je nam już w niezobowiązującym zamówieniu, byśmy łatwiej mogli przygotować dla Ciebie konkretną ofertę cenową, szytą na miarę.

    Po wysłaniu niezobowiązującego zamówienia otrzymasz automatyczny e-mail informacyjny, który oznajmi Ci, że otrzymaliśmy Twoje zapytanie i do 24 godzin przydzielimy Ci autora pracy i wyślemy Ci konkretną ofertę cenową. W przypadku, gdy ustalisz z autorem strukturę dokumentów, harmonogram oddawania prac i warunki płatnicze, konieczne jest e-mailowe potwierdzenie zobowiązującego zamówienia i uiszczenie ustalonej kwoty. Po uiszczeniu pierwszej opłaty autor zacznie pracę nad Twoimi dokumentami.

    Pełną procedurę współpracy znajdziesz w sekcji JAK TO ZROBIĆ?

  • Autor dokumentu uwzględni Twoje uwagi do dokumentów w każdym momencie trwania pracy. Zalecamy naszym klientom kontrolować, czy są zadowoleni z otrzymanych dokumentów jak najszybciej, aby uniknąć niepotrzebnej presji czasu. W przypadku niezadowolenia z końcowo otrzymanego dzieła można wykonać uzasadnione korekty według wskazówek klienta do 30 dni od dnia otrzymania dzieła.

  • Dokumenty wysyłamy naszym klientom standardowo w formie normostrony. Normostrona to zestandaryzowana strona z 1800 znakami tekstu (ze spacjami), co przy pisaniu na maszynie odpowiada trzydziestu wierszom po sześćdziesiąt znaków lub około 250 wyrazom zwykłego tekstu.

    Standardowo używany styl czcionki to Times New Roman, rozmiar 12, interlinia: 1,5. Zmiany stylu czcionki czy innych parametrów formatowania można dokonać na podstawie indywidualnych wskazówek klienta. Wymóg ten trzeba jednak określić już przy tworzeniu niezobowiązującego zamówienia.

    Jako jedyni dodajemy naszym klientom do wszystkich dokumentów ze szkoły średniej i uczelni wyższej STRONY TYTUŁOWE ZA DARMO!!!

  • Po potwierdzeniu zobowiązującego zamówienia każdy klient otrzyma e-mail informacyjny zawierający dane płatnicze do zamówienia. Możliwość płatności na raty zależy od zakresu świadczonych usług. Pierwsza opłata zawsze musi być opłacona z wyprzedzeniem a z dniem jej przypisania na nasze konto autor zaczyna pracować nad dokumentami. Autor wysyła klientowi dokumenty w częściach we wcześniej ustalonych terminach, przy czym kiedykolwiek w trakcie współpracy można otrzymane dokumenty komentować i poprawiać.

    Przy zamówieniach do 449 zł płatność jest standardowo realizowana w jednej racie.

    W przypadku zamówień od 450  do 1349  można płacić w 2 ratach (30%,70%).

    Przy zamówieniach powyżej 1350  można płacić nawet w 4 ratach (20%, 30%,30%,20%).

    W przypadku, gdy klient chce przyspieszyć cały proces przygotowania dokumentów, może opłacić także zamówienie o wyższych wartościach w jednej racie. Umożliwi nam to udostępnienie dokumentów w najkrótszym możliwym czasie.

  • Naszym klientom oferujemy możliwość zastosowania zniżki przy tworzeniu zamówienia zbiorczego tego samego typu produktu, przy czym zniżki obowiązują na wszystkie typy dokumentów i stosuje się je w następujący sposób:

    2szt. dokumentów – zniżka 5 %

    3szt. dokumentów – zniżka 10 %

    4szt. dokumentów – zniżka 15 %

    5szt. dokumentów – zniżka 20 %