PROFESJONALNIAUTORZY

Nasz zespół tworzą autorzy z wykształceniem wyższym z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu dokumentów specjalistycznych.

DOTRZYMYWANIE TERMINÓW

Dokumenty oddajemy zawsze w uzgodnionych terminach, przy czym oferujemy możliwość ekspresowego przygotowania dokumentów.

100% ORYGINALNOŚĆ

Wszystkie dokumenty są przygotowywane jako oryginał na podstawie wymagań klienta – żadnych plagiatów.

OFERTA CENOWA DO 24 GODZ.

Do 24 godz. przydzielimy autora, ktory oceni indywidualne wymagania klienta i wyślemy ofertę cenową.

Artykuł PR

 

 

Artykuł PR jest dowolnym artykułem na dowolnym serwerze danych, ale w odróżnieniu od zwykłego artykułu artykuł PR jest właściwie reklamą, która stara się jedynie naśladować wrażenie obiektywności. Artykuł PR jest narzędziem reklamowym, które umożliwia skuteczne działanie na grupę docelową. Najlepiej jest używać go głównie na portalach z wąsko określoną grupą docelową. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że artykuł PR trafi do odpowiedniego użytkownika. Zaletą artykułu PR jest mała agresywność, co sprawia, że użytkownicy nie odbierają tej reklamy negatywnie. Pozytywne mogą być też skutki uzyskanych odpowiednich linków zwrotnych, optymalizujących stronę dla wyszukiwarek.

 

Jakościowo przygotowany artykuł PR:

 

  • Zaznajomi użytkownika z produktem lub służbą w całkowicie dobrowolnej formie.
  • Poprawi image firmy – artykuły PR muszą zawsze łączyć produkt z jakimś pozytywnym wydarzeniem.
  • Przedstawi firmę jako specjalistę w danym temacie.
  • Trafi do szerokiej publiczności, z możliwością kierowania – umieszczenie tam, gdzie pojawia się grupa docelowa.

 

Artykuł PR (SEO) to artykuł publikowany w Internecie, który ma w sobie jakąś „nadbudowę”, ponieważ oprócz funkcji propagandowej ma też ważne zadanie przy podniesieniu pozycji w wyszukiwarkach. Takie artykuły zawierają linki zwrotne, które wyszukiwarki oceniają jako pewny znak ważności. Stąd pochodzi nazwa SEO – search engine optimalization, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek. Takie artykuły są skutecznym narzędziem linkbuildingu, który uzyskuje jakościowe linki zwrotne w ramach optymalizacji wyszukiwarek. Treść artykułu SEO należy pisać tak, aby zawierał słowa kluczowe w różnych formach gramatycznych, z których części używa się jako nazwy linków. Artykuł powinien być napisany zrozumiale, powinien też zawierać rozsądną ilość linków zwrotnych (max. 5) a moc linków zwrotnych trzeba przez słowa kluczowe nakierować na główne kategorie docelowej strony internetowej, która ma zająć lepsze pozycje w wyszukiwarkach.